Elveda
Ayrılıyoruz.
Bazen bir
şehirden,
Bazen bir
insandan,
Bazense
kendimizden.
Ufak bir
çaresizlik.
Vazgeçmek
gerekiyor.
Ne için?
bilinmez.
Bir nevi kaçmak,
Bir nevi
zorundalık.
Ama işte
elde olmayan bir veda.
Çaresizlik.
Gitmem gerekiyor
Kaçmam
Unutmam.
Ayrılmam gerekiyor,
hayalinden
senden.
Gidiyorum
kalabalık
yalnızlıktan,
yalnız
kalabalığa.
Unutma!
Kaçıyorum..
Neden bilmiyorum.
Karıştırdım
bahaneleri,
heyecandan
sanırım.
Ya da korkudan
Neyse işte
Elveda son sözüm.
Elveda.
"temmuz'19
Yorumlar
Yorum Gönder