Dilimdeki Acı Sözcük "KEŞKE"
Ne zaman böyle oldum ben?Savaşamayacak kadar yorgun, hissedemeyecek kadar yılgın. Dinlenemeyecek kadar bitmiş, sevemeyecek kadar kaybolmuş. Büyüdüm mü şimdi ben ? Saçımı annem taramadığı için mi yoruldum ya da çantamı babam sırtlanmadığı için mi bitkinim? Ne oldu bana böyle ? Gülmeyi nasıl unuttum ben ? Belki de yaşamaya yabancıyım hâlâ. Yıllar geçse de alışamamışım sahte nabızlılara, tahammül edememişim üç beş ahbaba. Hep bir başına; rüzgar savurmuş beni sayfadan sayfaya, sonsuzdan yokluğa. Düşsem, dizim kanasa ama kalksam bir daha, her şeye tekrar başlasam bitmeyen arzuyla. Sıkılmasam sonu görmeden, kaçmasam perde açılmadan, dayansam ışıklar açılmadan. Ait olsam bir yerlere, dünyaya bu kadar yabancı olmadan yaşasam. Tekrar sevsem mesela, tekrar umut edebilsem. Yaşadım diyebilsem keşke. Kaderinde göç olmayan lakin göçe hasret aciz bir kuş gibi olmasam keşke. Keşke, keşke...
"13.05.2019
YanıtlaSil