Kendim
Karanlıktayım
Sokak lambasının yanması bekliyorum.
Bir sızıntı tuğla arasından,
Bu umutla yaşıyorum.
Gölgemden ayna biçip,
Kendimi görmek istiyorum.
Saçımı, elimi, kolumu
Özlüyorum
Kendimi özlüyorum.
Sesimi de.
Yabancılaşıyorum benliğimle.
Sadece ben varım,
Ben ise benden yabancı.
Kimim?
Tanıyamıyorum artık.
Kırışmış mıdır yüzüm, sarkmış mıdır göz kapaklarım?
Ya siyah saçlarım..
Zıttına dönüşmüş müdür?
Bir sızıntı bekliyorum.
Üç beş damla ışık dileniyorum.
Yok.
Sanırım imkansızı umuyorum.
İmkansızı özlüyorum.
Ben karanlık bir kuytu,
Karanlık bir kuytuya hapsolan.
Sen.
Evet sen, bir ışıksın sen.
Seni bekliyorum, kendimi görmek istiyorum.
Belki hata ediyorum.
Sen, benden uzaksın
Ben senden.
O zaman doğru nerede?
Neden hâlâ aklımdasın
Ya da neden hâlâ ışığına muhtaç?
Yalan söylüyorum aslında.
Ne sen ışıksın ne de ben muhtaç.
Sadece ben kuytuya gömdüm kendimi.
Çıkmak için seni bekliyorum.
Gelmezsen ki biliyorum gelmezsin
Ben artık karanlığım.
Alıştım.
Bir de unutmadan
Senin için değil de
Kendim için karanlığım.

Yorumlar
Yorum Gönder