Ben Kimim?
İhtiyacımız var yalnız kalıp düşünmeye. Bazen yoğun günün arasına sıkıştırılmış çay molasında, demini almamış çayı yudumlarken. Bazen gök gürültüsünden kaçmak için sığındığımız köşede. Bazense hiçbir önemi, anlamı olmayan sıradan bir anda. Uyumadan önce mesela.. Bir bataklıkta bizi bekleyen düşüncelerin yanındayız. Yüzleşmemiz gereken onca şey var ki... Günün rutin akışına kapılıp, üstünü çizdiğimizi sandığımız önemli şeyler var mesela. Beyin süzgecinden geçmesi gereken zaman içi kargaşaları, peşinden koşarken düştüğümüz gelecek planları.. Nereden başlayacağımı bilmiyorum ben. Kendimi tanımaktan zamanı öne sürerek kaçıyorum. Düşüncelerimden korkuyorum, pes etmekten de, özellikle kendime ördüğümün duvarları aşmaktan korkuyorum. Kendimi aynada gördüğüm kadar biliyorum. Bir de başkalarının ağzından dökülenler kadar. Gerçekten ben kimim? Gördüğüm, duyduğum insan mı? Olmak istediğim ama olmadığım mı yoksa? Kendimi sevecek kadar kendimde miyim? Tekrar soruyorum ben kimim?
Yorumlar
Yorum Gönder